Daglig leder i 50% stilling i Finnskogen Friluftsråd.

Finnskogen Friluftsråd ble etablert i 2018 og er i dag et samarbeid mellom kommunene Grue, Åsnes, Våler og Elverum, og er ett av 28 interkommunale friluftsråd tilknyttet Friluftsrådenes landsforbund. Finnskogen Friluftsråd er opptatt av friluftsliv, naturopplevelser og utendørs fysisk aktivitet, der målet er trivsel, tilhørighet og god helse. Vi arbeider allsidig og utadrettet for å oppnå resultater til beste for medlemskommunene, friluftslivet og innbyggerne.

Finnskogen friluftsråd er en selvstendig enhet innenfor Finnskogen Natur & kulturpark.

Søker en daglig leder i 50% stilling som brenner for å utvikle friluftsliv, og som sammen med våre eierkommuner og andre aktører vil bidra til å tilrettelegge for et trygt og mangfoldig  friluftsliv for alle.

Se fullstendig stillingsannonse her

Søknadsfrist 21.03.22.