Nasjonal tilskuddsordning for å inkludere barn og unge

Nasjonal tilskuddsordning for inkludering av barn og unge. (Tidligere inkludering av barn i lavinntektsfamilier/ Nasjonal tilskuddsordning mot barnefattigdom). Sønadsfrist 4. desember 2020. Våler kommune har opprettet en knutepunktfunksjon som skal veilede.

Våler kommune har opprettet en knutepunktfunksjon som skal veilede lag og foreninger som ønsker å søke. Ta kontakt med Katinka S. Eriksen, mobnr.: 918 39 322, dersom dere har spørsmål om søknadsprosessen.

Mere informasjon om hele tilskuddsordningen finner dere her

Dere søker om tilskudd gjennom Bufdirs søknadsportal

Hvem kan søke

• Tilskudd under regelverkets 1 a): Offentlige instanser, frivillige organisasjoner og private aktører.
  • Tilskudd under regelverkets 1 b): Kommuner (inkludert 8 utvalgte bydeler i Oslo), frivillige organisasjoner og private aktører.
  • Tilskudd under regelverkets 1 c): Kommuner (inkludert 8 utvalgte bydeler i Oslo).
  • De 8 utvalgte bydelene i Oslo er: Alna, Bjerke, Gamle Oslo, Grorud, Grünerløkka, Sagene, Stovner og Søndre Nordstrand.
  • Se regelverkets punkt 2 "Hvem kan søke" for mer informasjon.
  • Alle søkerorganisasjoner må har organisasjonsnummer på søknadstidspunktet.