Våler kommune inviterer til samarbeid om nytt markedsmateriell.

I materiellet ønsker vi å vise frem hva vi har å tilby våre innbyggere og potensielle nye innflyttere til kommunen;

Ku bilde.jpgInnhold og utforming

- næringsliv i vekst

- spennende reiselivsprodukter

- vakker natur

- gode offentlige tilbud

- et rikt sosialt og kulturelt liv

- gode oppvekstmuligheter

Brosjyren vil i tillegg til papirversjonen også bli utarbeidet i to digitale versjoner. Den ene som en lesbar PDF-versjon klargjort for lesing på nett - versjon som ren PDF-kopi  den andre der brosjyrens hovedinnhold fremkommer i en stillbildefilm/slideshow presentasjon med voice og musikk.

De elektroniske versjonene vil være tilgjengelige fra kommunens nettsider, og de vil også bli distribuert ut via våre ansattes e-poster i en periode fremover.

Målsetning og samarbeid

Målet er å skape et produkt som bidrar til god markedsføring av hva vi kan tilby innenfor en spennende kommune i vekst.

Vi ønsker i forbindelse med dette prosjektet å få til et samarbeid både med leverandører til kommunen, og med det eksisterende næringslivet i kommunen.

Det vil da tilbys mulighet for annonsering i brosjyren, noe vi håper flest mulig av dere ønsker å være med på.

Opplag og distribusjon

Brosjyrens opplag vil være 2500 stk. Formatet er A4 i kvalitetspapir. Vi vil distribuere brosjyren til husstander og næringsdrivende i kommunen, samt proaktiv distribusjon i ulike sammenhenger de kommende 2-3 år fremover.

Eksempelvis tenker vi oss også at næringslivet kan benytte materiellet i sin profilering og markedsføring.

Profilmedia AS

I forbindelse med gjennomføringen av prosjektet har vi inngått samarbeid med byrået Profilmedia AS. De vil på vegne av oss ta ny kontakt med dere med det første.

Vi håper dere finner dette interessant, og vi gleder oss til å vise det ferdige materiellet utpå vårparten 2014.